De afgelopen weken hebben we het uitlenen van de projectkisten even stopgezet on overeenstemming van de richtlijnen van Scouting Nederland om geen activiteiten te organiseren. Maar nu de richtlijnen zijn aangepast hervatten we het uitlenen van de projectkisten. De richtlijnen van Scouting Nederland geven aan dat opkomsten kunnen plaatsvinden, mits deze volledig buiten worden georganiseerd. Juist een waterlijnmeting is natuurlijk bij uitstek een activiteit die je met je groep buiten kunt ondernemen. Ook is het redelijk makkelijk om 1,5 meter afstand te houden.

We zullen bij het uitlenen van de kisten een speciale aanvullende handleiding toevoegen waarin beschreven staat hoe de waterlijnmeting “corona-veilig” uitgevoerd kan worden. Ook zullen we hygiëne doekjes en schoonmaakmiddelen toevoegen, zodat alle materialen op een veilige manier gebruikt kunnen worden en nadien schoon gemaakt.

De kisten zijn kosteloos te gebruiken. We zijn nog bezig om een online reserveringssysteem op te zetten en de beschikbaarheid op de website te zetten, maar dat vergt nog wat inspanning en tijd.

Tot die tijd kan je voor reserveringen of beschikbaarheid van de kisten bellen met Gerben: 06-44251719 of email: gerben@scouts4science.nl